tisdagtisdag

hejsanhejsan,  idag har det varit en intressant dag. ahhhh, vaknade halv 10 som vanligt och for till skolan någon timem senare. så var det modda, och när jag såg ele så var det något annorlunda med henne. HON HAR FÅTT BORT TANDSTÄLLNINGEN! suupergreat! efter moddan, bigga. uschuschusch, rensade fisk. stank fisk i hela rummet så man knappt kunde andas. men det var en.... intressant upplevelse. säger vi. btw så fick vi ut biggaprovet, som jag trodde att jag skulle faila i. JAG FICK 7 OCH ETT HALVT! förstår verkligen inte hur jag lyckades. så var det finskaprov, tantantaaaaa! det gick inte så bra. hoppas verkligen att det går bra. efter provet så lämnade vi in ett brev till rektorn som vi länge jobbat på. brevet handlar om hur skit övis är. yup, får väl se vad som händer. så for man och åt på stan. sen teater. det gick så himla skit! men det var endå ganska roliga misstag vi gjorde, haha. efteråt så for jag, mia & lina till en park brevid linas. hahahah, tänker inte skriva vad vi gjorde där. nu ska jag snart fara ner och äta något. imorgon så är det knytkalas på teatern, wiiiiii! hajdååå


en underbart vacker bild på mej & lina från teater, snodd av henne, hähä

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0