fredagkväll!

shosannnn, när skrev jag senast nu igen? JO! jag skrev senast när jag just skulle starta till dansen. dansen gick rikigt bra, haha! bara att jag var skithungrig, för att jag senast åt var klockan tolv, så jag fick skiiiitont i magen! kunde knappt cykla hem. nåjo, klarade mej endå hem. åt massamassa mat och sen for vi och plockade upp allaa vi skulle, till vinden. vid vinden hände det inte mycket speciellt, hade bara allmänt roligt! det som är så härligt när vi far till vinden är ju för at tja ginte brukar träffa dem så ofta men vinden är just ett bra ställe att träffas på ofta då! nåjo. ska ta det riiiktigt chill nu! usch. imorgon ska det vara någon orkesterdag från 10-5. orkar verkligen inte. vill hellre fota. gunatt!

*fannny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0