güten morgen!

godmorgon! igår var det riktigt trevligt kalas! vi gjorde egentligen inte mycket mera än att prataprataprata och började sen se på 'the women' tror jag den hette. det kanske inte låter som något speciellt men att kunna prata ut om exakt allting med domhär är speciellt! vi hade jättekul tillsammans men sen måste vi tyvärr fara hem. somnade kanske en halvtimme efter jag kommit hem. slänger in lite bilder därifrån när jag satt in bilderna på datorn. idag får vi se vad som händer. ska antingen vara med rebecka, fanny eller matilda. men jag ska se om vi alla kan slås ihop? nu var jag nog smart. höres!


'but i miss you most of all when autumnleaves starts to fall'

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0