FREDAGSKVÄLLEN

hejhej, han inte blogga nåt igår men nu kommer det kort eftersom att jag nu sitter hos linnea medan hon och kadi håller på att kopsa nåt papper. nåjo, efter skolan så for jag med elin & cessi till artistica eftersom att elin ska bli kammodell för artistica, grattis! nåjo, sen for cessi med isco hem och jag och elin for och testade skor eftersom att mina f.d rosa skor nuförtiden är beige. hittade ett par jättefina röda skor från cipcap för bara 19,50€, noaajs! efter stan for jag snabbt via kadi där joska var och sen hem och äta lite chinamat och sen kom kadi & joska och hämtade upp mej till vinden. det var riktigt trevligt vid vinden! först spelade vi lite kort, sen så sjöng vi singstar som tyvärr inte lät så vackert, hehe. efter ett tag så började vi leka suck & blow, woho! skitnajs. sen efter några/nån timme så for jag, kadi & joska med linnea hem till henne. pratade några timmar och somnade sen. nu på morgonen vaknade vi klockan 9 och for sen och åt morgonmål utomhus. ganska mysigt. sen for joska och nu sitter vi tre här i sängen på datorn, wihu! oidag fyller ele år så jag ska och fira henne hela dagen, GRATTIS TILL ELE SOM ÄNTLIGEN BLIR FJORTIS!!!!!!!! hade jättetrevlig fredagskväll igår och hoppas att det kommer att bli lika kul idag! shenis


gräääätz fjåwrtoooozz! hehö

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0