KOKKOLA

morsning, igår i skolan så var det nog helt skoj. stannade typ en timme efteråt med ele, crisu & lina och hade kul. slog min armbåge i marken och fick sjukt, när crisu drog mej i sin huppare med tänderna. svårt att förklara. men det var riktigt trevligt! så blev det inte fara till eles villa pga det dåliga vädret, hon var sjuk och en massa andra orsaker. så nu sitter jag i kokkola istället med mommo & moffa! ska nu vara här tills söndagen, far hem på dagen för på kvällen har kjag de första pieniryhmäträningarna. men jo. dagens program sir skojigt ut; ska nån gång idag ut med moffa och köra traktor och sedan gräsklippare. han är även en väldigt bra gubbe på att tvinga ner mat i folk. så när jag kommer hem så kommer jag antagligen ha gått upp några kilon., hhö.. nujust, står mommo i köket och klipper moffas hår, och snart är det min tur, yep. vill inte fara till någon frissa och mina toppar ser dessutom för risiga ut, så why not now? skriver antagligen mer imorgon kväll. ha en bra helg!

*fanny

Kommentarer
Postat av: sara

sv; jo de va no rikti trevlit, haha

me ja vet int när vi får vet om vi kommer me elr int, antagligen nästa vecka elr denhä veckan. men ja vet no redan att ja int kommer me;) ja tänkrt int ens kolla min meil :D haha

2010-09-04 @ 10:30:04
URL: http://ssaraatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0