long day, long story

hejsanhejsan! idag har det varit en lång och jobbig dag, men har endå haft massa kul! i skolan så var det först tråkig moddatimme som handlade om dialekt. haha, skrattade smått åt ele som led! så var det engelskaoprov. hade övat ca 20% (höhö, nu var jag smart!). men jag tror det gick helt okej. skriver ju sen upp resultatet. så var det finska, textilslöjd. kom på massa roliga saker med ele, och hade riktigt kul! när jag slutade var det egentligen meningen att fara och äta med matilda till stan men hon var pank och for hem. men jag fick veta att joska & cela var i stan och skulle också äta så jag sällskapade med dem i subway. sen for vi alla tre till de första muodostelmaträningarna. det var ganska lätt, tyckte jag. sen väntade jag i min ensamhet på att house skulle börja. gick riktigt bra idag på house! sen cyklade jag hem och är nu vrååååålhungrig och ska ta och äta nåt! måste tyvärr städa rummet lite efteråt, suck, kan knappt se golvet. hejsvej!


låten vi dansar till på house

*fanny

Kommentarer
Postat av: filippa

sv: haha jo, de va en ritläxa :D KH e nog lite konstit..

2010-09-08 @ 19:57:16
URL: http://filippajags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0