lördag, sköönt!

gokväll, idag så har det varit ganska chill. när jag kom hem från elle så läste jag 'bibeln'; 'den förlorade symbolen', en av dan browns böcker om robert langdon, älskar hans böcker! nåjo, dammsugade hela nedre våningen och for sen till elle (igen). och var på omegle, hhahaha! det var smått kul. men jag måste of course fara hem och äta då. nåjo, men god mat var det iallafall! nåjo, sen efter jag ätit for jag till elle (IGEN?!). vi alla for ut till storviksstranden och sen kom också andreas. naw, dom gifte sej! jättesött, dom ska till florida på smekmånad! jag fångade buketten och blev nästa att gifta mej. sen gifte greta & pär-bert sej också. gick inte lika bra. nåjo, var där ett tag och sen for jag hem med ele. nu har jag hela kvällen framför mej av bara chill. skönt! ha en bra kväll!


gammal god låt, är inte sämre för det!

*fanny

Kommentarer
Postat av: matildadendärbättreänbäst

FANNYYYYY DEN HETER SAMSON O DE E REGINA SPEKTOR SOM SJUNGER!!!!! om de e den du syftar på. å va e de riktigt ni hommar me om nå bröllop, de ha spämma fb hela helgen ;DD

2010-09-18 @ 21:47:34
Postat av: fia

tack, ja färga de typ just före skolan börja. Men de e no int sådä mörkt som på bilden. :)

2010-09-18 @ 22:11:18
URL: http://fiasochnaddes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0