mörkt? :<

hejhej, idag har dt varit en lång och intressant dag! på ett positivt sett då. efter skolan så for jag och vicko hem till mej och åt nudlar och babblade en massa knas. sen så for vi till waynes och drack gottgott. efter att dryckerna (hehö?) var slut tog vi en minipehmis vid hese. sen började bildkonsten. satt och ritade och sen så fick jag veta att vicko skulle få gipsa mitt ansikte, WUHU! så tänkte jag innan jag gick med på idén vilket innebar att smeta in hela mitt ansikte med klövervaselin, dra på sen en vacker sopsäckklänning och en skitsnygg badmössa. wuhu. tog skitont att sen ta bort gipsmasken. sen så var ju ännu en stor del av ansiktet täckt av klövervaselin. uschuschusch, har aldrig i hela mitt liv haft sådär skitig hud! så himla fettig och usch&fy&blää. tvättade mitt ansikte säkert 7 gånger med ansiktsrengöring. nåjo, sen efter ett tag så cyklade jag hem, hoppade fort i duschen och smetade peeling & ansiktsmask i facet. känns nu som bejbihud. nu vill jag ta mej nånting stort och gött att äta! hejhej


chattar me denhä wierdon på mese nu?!? omg

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0