natinati

hejhej, förstår inte riktigt va jag tänker med när jag börjar blogga denhär tiden på dygnet? nåjo. har ikväll degat framför soffan all by my self med cheeseballs, chips & såndär gammal äppellimonad man alltid drack hos mommo & moffa när man var liten. har först sett på 'chicken run', hahahaha, blir aldrig för gammal för sådär bra filmer! sen så såg jag att 'notting hill' kom från tv3 så jag började glutta på den. nu är filmerna slut och jag borde gå och sova nu snart. ska förresten starta en frågestund här snart, hehö. kommer bli kul om jag inte få några frågor, då skrattar jag! men endå, jag 'har den öppen' i en vecka så vi får hoppas att nån visat intresse, höhö. men gonatt!


WOHO

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0