onödigt nattinlägg. (?)

hejsan, började just undra varför jag skriver inlägg just nu? jadu.. nå, klockan är så sent så jag vet inte vad jag skulle hitta på. såg att det kom 'the grudge 2' från tv1000 action men var såpass chicken att jag inte ville se den själv i mörkret! annars så tog jag det chill ikväll med syrran. såg på 'shark tale' och sen idol. så kom det lite av 'brudens far' men då började alla gå och sova (mami & syster). så nu.... vet jag inte.
det är tyvärr ganska tråkigt att folk slutat blogga. förr hade nästan alla mina kompisar blogg och uppdaterade dagligen. men det varade inte så länge, för nuförtiden skriver nästan ingen av dem.
skulle just skriva något smart. men det försvann.. NU MINNS JAG! det var inte ens nåt smart men, hehe. jag håka just att på sommaren så bara drömde man bort sej till en sånhär kväll när man bara var med familjen i tv-soffan när det var program varje kväll. och nu äntligen är det så! men en fest skulle inte sitta fel här snart, haha! ne, nu ska jag kolla folks bdb:n och sen och sova. kanske läsa lite. gonatt!


haha, se vad rolig bild man hittar på datorn! från 2008

*fanny

Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

sv: åhh nice :d.. vad såg du då?

kjam

2010-09-11 @ 01:24:50
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0