there's something wrong with the world today

hejhej, orkade inte skriva något igår, dagen var hemskt jobbig, så jag lät syrran stå för bloggandet/reklamen. nåjo, igår i skolan var det ett helvete, skriver inte ut vad som hände. men det är svårt. sen efter skolan så for jag snabbt till subway med cela & joska igen och sen cyklade vi i ösregnet till kipinä. smått nålå att komma dit helt genomblöt och se ut som en panda. sen så väntade jag somvanligt i en timme tills house började. vi hade 'en vikarie' igår på house, men det gick väl helt okej. sen for jag hem och hade minispa. schöönt. idag har det nog varit helt chill dag. inte något speciellt, helt skoj nog. har nu ätit och sett på 'jims värld' och ska om en tille till violin och sen dääns. hejhej


gammal men GOD!

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0