7.12

hejhej blogg, nu sen jag senast skrev så fortsatte skoldagen lika tråkigt. då kom jag dessutom på att på torsdag så är det bara 1 månad tills jag fyller ?! hjälp, vad tiden har gått snabbt ! nåjo, efter skolan så for jag och ele mycket riktigt på stan med bibi. först så for jag & ele till top ten och letade efter bibi men där var hon inte, men sen träffade vi henne och for till McDonald's och ät, så hungriga som vi var. när vi ätit så for vi till butiker och köpte lite sakeer. nåjo, några minuter föra jag måste fara så satta vi i RC å var gangstaaaaasss, haha ! jepjep, som sagt så for jag hem efter det och paketerade presenterna jag köpt. nu tror jag att jag ska bädda sängen snart (för att behålla renheten i mitt rum) och sedan läsa på finskaprov som vi har på onsdag. uschblä .. har inte övat något ännu men har endå en känsla att det kommer att gå bra, vet inte varför. menmen, nu ska jag som sagt fara så TJENAMORSS ! obsobs,2 veckor och 2 dagar kvar !



*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0