årets 'härregud'-are

tjenisss, idag var jag då med mia & lina. när vi kom dit så for vi på datorn och kollade igenom massa minnen från sommaren. plötsligt ville man ha vinter OCH sommar, suck .. och sen så drog vi ju också igenom bäkkäritdansen ! aw. sen efter ett tag så for vi till siwa. höh, på vägen hoppade jag in i de flesta snöhögar. när vi höll på att gå dit såg det ut som om det brann vid tropiclandia, men vi får hoppas att vi såg i syne annars kommer jag få sjukt dåligt samvete ! vi blev så nyfikna att efter dom köpt varsinn redbull från siwa så började vi gå mot tropiclandia ! på vägen skrattade vi brallerna av oss åt allt möjligt. t.ex; vi håll på med att 'utnämna' olika folk ungefär som årets snyggaste, årets bitch o.s.v. jag fick många fina nomineringar, tack får man väl säga till årets nödige & årets vackraste ! haha. när vi gått hela vasklotbron frös alla så mycket så vi började att gå tillbaka. hemma hos lina igen så lyssnade vi på massa discotryckare från förra året och började att deprimera oss över våra singelliv. sen for jag hem, och nu har inget speciellt hänt sen dess. imorgon .. då är det väl måndag ? inga planer, som jag kommer ihåg, so far. njut av resten av kvällen !


(gammal bild från förra året på oss tre, augusti tror jag. klicka om du så måste ha den större)

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0