dagen me eleee

tjenis, idag for jag till ele, fullpackad med skridskor
och ishockeyhjälm men vi for inte och skrinnade alls.
först så pratade vi lite om jullovet so far, sen for vi
och hyrde 'YES man'. efter att vi köpt mjölk och
pepparkaksdeg så kollade vi klart på filmen. egentligen
så skulle vi baka peppar kakor men vi orkade inte så
vi åt upp degen under filmens lopp. haha, den var
jättebra ! sevärd. trodde jag skulle spy när hondäran
granntanten drog in honom i sovrummet (dom som
sett filmen fattar)! efter filmen så åt vi mat och for
sedan ut med eles bror och kusiner på snöbollskrig.
det var skitkul och gick hyfsat, förutom det faktum
att all snö hamnade i mina skor och innanför eles tröja.
sen efteråt var vi båda helt blöta och for till hennes
rum och klottade lite. sen måste jag fara hem.
okej, dagens planer skulle varit = skrinna, ut på snö-
bollskrig och baka pepparkakor. såhär såg planen
tillslut ut = 'YES man', äta pepparkaksdeg. om man
då tänker ifrån originalet.
imorgon så blir det hugabuga med pärbert & totte;
alias linus & matti; alias lina & mia. det skriver vi
sen mera om. ha det bra !

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0