dom bästa av dom bästa

tjena bloggen ! idag skulle planerna ha varit att fara till madde med roen och pulka men NEJ madde hade pipi i masun. så halva dagen så var jag hemma; på datorn eller såg på tv. nån gång på kvällen så kom matilda hit och skulle äta chinamat med rebecka & felicia men av någon konstig orsak så slutade det med att jag, matilda & rebecka for och äta kotipizza medan systern for på dans. på vägen dit så var jag & matilda på glatt humör medan rebecka gick i tystnad. hon funderade på ett tal hon skulle hålla för matilda vilket hon sedan glömde bort. när vi kommit till kotipizza delade vi alla på en stor familjepizza. matilda är rädd för mej, lyckades vi luska ut, av någon konstig orsak. efter pizzan blev rebecka galen. inga detaljer. när vi efter ett tag kommit till rebecka så satte vi på oss flytvästar och gick till mej för att hämta en dvd rebeckas mor ville låna. jag blev så rädd för en bil att jag halkade i snön och dåna armbågen i asfalten, aj. sen när vi än en gång kommit till rebeckamåste matilda fara efter ett litet tag. sista farvälet, snyfffffftt. när matilda farit, och vi inte får se henne på två veckor, så såg vi på bröderna fluff och dr mugg i hennes nya soffa. nu är jag hemma och är törstig. intressant info dethär. GODNATT, SCHACK MATT !


*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0