felicia gästbloggar

MORJESTA MORJENS! lyssnar här på min favorit BRUUUUUUSIIIEEEE<3<3<3<3<3<3<3<3 helt typ huippu låt dendä runnig on minnesota.. hetl kiva o uhas? fingerkarmp hmmmmmmm

tätätätätätädättättätääää tätätääätääätääätätätääätääätäääää, hej nu ska ja berätta en saga om en liten gullig tjej som fyllt fjorton, eelller så berättar ja va jag gjort ida....... hm tolka de hu ni vill

ja vakna.. mitt i natten... kloclan 7, ja hadd en mardröm om två cp:n, spoooky, ne men den va faktiskt hemsk.... sen så .. hm, javetint men iallafall så tänkt jag å fannygullleeee<3 (xoxox) göra nåt myyomsit, fny tycker om popcorn så hon vila gör de men ja vila göra marshmallows, de går.... (trodde jag) ja hitta ett recept på strömsö (ujeuje reklam klicka på ordet "STRÖMSÖ" för å kom ti deras hemsida). hm, kände mej riktit proffsig då ja satt gelatinbladen i blöt å sånt ujeuje. faaaaaaaassst nu e de ända vi har 5 jävla maskbomber :) helt gott om man e en kannibalmask. fanny har ändå inga läsare här så ja kan strö på lite sand.. (ökenjoke). fannys highlight va då de va 2 läsare här..... varav ena va jag å andra hon....

vi tänkt att vi sku sälja lite mask ti grannen våran (Iris, en glad liten jänta) okej hon e inget av didär, hon e sur.... usch. hon förtjänar lite gelemask, fast vi kanske bara ger den ti henne som en sen julklapp i postlådan.



Som ni säkert håxa så går de int å klicka på strömsölinken(vem vill checka strömsösidan? psst, yle.fi), de skulle aldrig gå, och ska aldrig gå... ja menar inget illa men de som försökte klicka på länken har knappast så mycket till liv... vem vill kolla strömsö... jag ibland faktist

ni 3 människor som läser ska ha ett skönt nyår hälsningar felicia (0509856274)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0