gårdagen/dagen

hejhej, igår kom ju då ångermans (milja & matilda + föräldrar) hit. hade det skittrevligt ! först så spelade vi wii fit ett tag och sedan var vi på datorn, men viktigast av allt så åt vi ju då mat. det var gott (förutom utfisken, men den smakade jag inte på, hähä). vi gjorde det mesta under kvällen, som jag inte orkar eller kommer ihåg att skriva, men vi avslutade kvällen med att se på 'click'. första gången jag inte grät i filmen ! greeejt ! nåjo, somnade där kanske en 3 tiden och blev väckta lite före 12 av syrran & milja. nu for alla just till stan och lämnade mej här ensam i min pyjamas med en mamma som försöker dra ut mej på en promenad. ingen dum idé faktiskt, men skulle helst vilja vara med några kompisar ut i snön, inte på mellandagsrea; första dagen med mest folk = NEJ TACK. så är nån ledig ? texta eller ring vetja ! skriver mera sen, ha en bra fortsättning på dagen ! (:

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0