härlig helg (Y)

hejhej alla kära, ursäkta för att jag inte skrivit på ett tag men jag har ett liv. okej, hehe detdär lät dumt men jag har bara inte hunnit. okej när skrev jag senast ... torsdag ? okej, jag berättar kort och odetaljerat vad jag kommer ihåg. fredag; for jag på dans med sara och sen till josse, där också acke var, med ekka och sara. där åt vi pepparkakor och julstjärnor och drack glögg. när folk började fara hem gick jag, josse & sara på promenad och diktade. klockan ungefär 12 så somnade jag och sara hemma hos henne. lördag; på kvällen så for jag och rebecka till matilda. vi åt chips, 'klädde ut oss' och satte på tre jackor på rebecka när vi for ut på promenad. hehe, det var en väldigt intressant promenad ! sen for jag hem ungefär .. halv ett tiden ? och sen satte jag och pappa och såg på slutet av 'hajen 1'.
och idag har jag bara städat. tro det eller ej, men jag har tillochmed varit så duktig att jag har orkat möblera om ! nu ska josse komma hit om typ 20 minuter. så HEJDÅÅ :D

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0