helgen i korthet

hej, sorry men jag har inte haft tid alls att skriva vad som hänt i helgen så det kommer nu i korthet;
fredag - på morgonen med mia till hesburger och åt oss mätta på minipehmisar. efter skolan på stan med mia & lina, på kvällen idolfinaaal
lördag - dans på morgonen, som vanligt. for sedan med mor och köpte några småsaker på stan. efter det en hlst sjukt kul julfest med massa dans & skratt ! några timmar senare hoppade man i bilen till vasklot. där såg vi på robinson och gjorde massa annat. vid 11 tiden spelade vi sims 2. då somnade jag. fdor hem ca 12

idaag har jag nu ännu bara varit på genrep vid academill där dansens julprogram ska hållas om ca 2 och en halv timma. nuu vet jag inte vad jag ska skriva mera sååå .. JOJOJOOOO, DET ÄR JU LUCIA IDAG !! glad lucia (;


*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0