JULLOV ♥

GÄÄÄÄÄ, DET ÄR JULLOV !! har inte fattat det än, hehe. nåjo, först så var det ju skola och bramdalarmet for på(som vanligt) så man blev ju tvingad att stå där ute i kylan .. i skolan fick jag dessutom världens bästa julklapp av rebecka ! efter ett litet tag så var det julkyrka, där satt man och sjöng stilla natt på taiwanska eller vad det nu än var. när kyrkan var skut tog några onda gubbar min telefon, grrrrrrrrrrrr. när man fått den tillbaka så for jag till stan ett tag med jessi. där så gav jag också mias och linas julkort men jag glömde linas hemma och glömde att ge rosens så lina fick ta rosens, hehe. nu just har man varit och sett på systern när hon uppträdde i dendär pjäsen 'lumiukko'. skitsnyggt ! nu är man hemma och blir snart tvingad att städa moas bur ..

GOD JUL PÅ ER ALLA ! (även om det inte är jul ännu ..)

*fanny

Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-12-19 @ 14:27:38
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0