SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

tjosanhejsan, idag var det uuuuunnnnddderrbar snö där ute ! höhö, det underbaraste var ju endå inte när man blev dränkt i snö av alla i skolan .. men endåå, det var snö; snö är kul. sen så fick jag & ele sluta efter geggan (skulle egentligen ha haft religion till 4) men eftersom att på rellan så håller vi på med världsreligionsplancher och jag och ele var klara så fick vi fara hem, ssuucckkeeerrrss. hehe, jag är på intressant humör nu. säkert för att jag inte varit med matilda eller rebecka på ett jättelångt tag nu, snuftelliisnuft.
sen efter skolan så for jag hem snabbt men cyklade sen efter en halvtimma till dansen. lärde oss en ny dans till fm-dansen. sen en halvtimma senare så skulle jag vara i kyskan och spela på musikskolejulfesten. det gick bra. alla var helt sjukt duktiga ! nu är jag hemma, inget mera intressant än så. imorgon ska jag vara med rosen så skriver mera efter det, ADIOOOOSS
*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0