stan med julia o & cela :))

tjenatjena bloggeen, idag var det ju som vanligt skola. det enda roliga var på geggan när läraren berättade om amazonas, HAHA ELE & NELLI ! (insidejoke) nåjo, efter hyyklan så slutade vi så jag cyklade till stan för att träffa cela och julia som väntat. jaa, de första vi gjorde var att fara till anttila och pilla på en massa saker såsom askkoppar/spargrisar, kolsyrebehållare, örontrimmare o.s.v. hehe, sedn i topten så filmade vi en liten reklamsnutt på en kamera, om ni far dit; kolla på den snyggaz svarta samsungkameran med touchscreen ! jeps, sen for vi till clas ohlson och pillade lite mera. mest på mördarsaker och den underbara massagestolen. och barnmobilerna & rediona får jag ju inte glömma ! sen så rörde jag i en skiftnyckel som var dränkt i vin (tror jag) så mina händer blev kladdiga och började lukta så vi for iväg. då var julia så snäll att hon köpte en isjuttu till mej, som jag visserligen spillde lite på golvet av, eftersom att den var så full .. jaa, våra trötta ben förde sen oss alla tre till golvet som vi satte oss ner på. efter att vi druckit upp isjuttuna träffade vi kadi, nadde & fia och sen måsta jag fara hem. nu har jag just ätit mat och ska nu hjälpa mamma med att göra julkort ! imorgon = FREDAAAAG ! då är det bara dans som jag har annars, chiiiilllll. hejsveeeej :D

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0