trööööött

hejsansvejsaan, nu är jag otroligt trött efter dagen. skolan var inte något speciellt, sen efter skolan så for jag till stan och köpte ett par snygga byxor på gina tricot som jag lagt undan. HAHA, sista paret, min storlek, 50% off, folks ! muähäähääää.. jojo, så köpte man en julklapp åt syster och fpr hem och åt. direkt efter det så var det violin och jag tänkte nästan somna, så trött var jag ! och det blev inte bättre av att christer den tjock & feta (violinläraren) satt och kommenterade alla fel efter varje ton. mitt lillfinger är nu dött efter att ha spelat. nu kom jag hem just och ska baka pepparkakor med mor och efter det så ska jag öva till finskaprovet, som är imorgon ! morgondagen blir ganska stressig (enligt mej) men jag överlever nog; skola från halv 10-4 men jag får sluta tidigare pga våran snälla rellalärare, dans vid kipinä kl 4-5 och teater från 5-6. nu undrar jag hur jag ska klämma in allt ätande .. men det får vi se imorgon, krrraaamkrraaaan :DD

*fanny

Kommentarer
Postat av: maddu

har vi teater från 5-6 ? :ooooooo

2009-12-08 @ 18:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0