en dag med favoritflickerna

go' kväll alla, idag i skolan kom en liten chock. vi skulle ta svininfluensavaccin. jag har i nte sprutfobi eller något liknande så jag vet inte varför jag blev så orolig ?! nåjo, det gick ju bra då. först kändes det som om någon skulle ge en elektrisk stöt i armen (när honn pickade i nålen) och sen, några sekunder senare, började man känna hur vaccinet spred sej i armen i form av värk. sen kände jag mej helt drogad och somnade nästan. men sen kom matilda till mej. vi satt och lyssnade på musik tills vi for med rebecka och pantade flaskor. hon tjänade hela 6.30€ ! sen for vi till rebecka och åt negerkyssar. jag vet, man får inte säjaså, men det har nu bara fastnat enda sen jag varit liten. när vi varit där en stund for jag och matilda till mej och spelade nintendo wii; rayman raving rabbids 2, vilket vi inte gjort på så sjukt länge. heheh, det gick ju bra .. när rebecka kom till oss så tog vi först en lunchpaus och sedan så spelade guitar hero; vilket också gick väldigt bra ! sen for alla hem, en efter en och nu sitter jag här med verk i armen i höstmörkret. synes imorgon !

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0