fanny, ketchupälskaren

hejsanhejsan, idag var det då skola, och sen efter det så var jag på stan med fillo och elin. hahahaha, vi hade det skitkul ! förrst var vi i RC och gick runt, men sen var alla smått hungriga så i for till McDonalds. där åt alla, och blev betjänade av en japan, som visserligen pratade svenska, men vi förstod nästan ingenting av vad han sa endå ! då förstod jag att fillo var min själsfrände. hon äter också ketchup när hon är pank på stan ! när vi ätit klart, och skrattat ett tag, gick vi ut och vandrade lite. elin blev så störd på mej, som gick och smaskade i mej ketchup, så att hon kastade upp burken i luften så att den landade i hennes hår. jag och fillo skrattade så vi inte fck luft medan elin gick förbannat mot mäkken i behov att torka sej i håret. haha, skrattar ännu åt detdär ! nåjo, sen efter någon timmes vandring på stan så skulle elin snart fara så vi tänkte förgylla hennes sista minuter med at gå in i en babykläderbutik med en halsduk under jackan i hopp om att se ut som gravida trettonåringar. elin stannade där ute och helt plötsligt var hon försvunnen ! sen efter kanske en timme måste jag fara hem, för att klockan 6 hade jag teater. vi spelade in radioteater om 'vem ska trösta knyttet'. ojoj, mina magmuskler äro döda efter allt skrattande idag ! självklart kom det mesta inte med men det får ni leva utan. nu har jag just gjort moddaläxan; forskning om sitt eget namn, och det visar sig att fanny betyder fransk flicka ? jep, sen skulle vi också kolla om det fanns kända personer som hade samma namn som en själv. fastnade särskilt för fanny kaplan. sök på hennes namn på google och LÄS ! hon var cool. nu har jag skrivit så mycket att antagligen ingen orkar läsa detta, men den som gjort det får en guldstjärna. TACK OCH GODNATT !

*fanny, den franska ketchupälskande flickan

Kommentarer
Postat av: madde :)

jeej, dagisbarn goes guldstjärna : DDD

2009-11-08 @ 13:05:18
URL: http://mmaddee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0