fredag = fest

tjenatjena, idag är det freeedaaaag ! och det har dessutom varit ganska chill dag eftersom att det var innebandy i skolan; alltså att alla klasser i högstadiet tävlade. jag var inte med, eftersom att jag antagligen bara skulle hacka alla på fötterna. OBS OBS OBS, JAG FICK 5 I FYSIKPROVET !! hehe, ska nu inte säga att det var så bra men jag blev i allafall godkänd ! nu ikväll så ska jag, elin, milon, cessi, mi, lina & pinja till isco på hennes och linas fåret shaunkalas. haha, kommer säkert bli jättekul ! jag och mia har en liten egen surprise till dem, men det skriver jag sen, så ingen av dem smygtittar. nu har jag just ätit och klätt på mej, så nu väntar jag bara på mia som ska komma och plocka upp mej snart. HA EN FANTASTISK FREDAG !
*fanny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0