i wanna make a change, for once in my life

heeeeeej, idag var det då tråkig skoldag som vanligt, men sen for jag, elle, vicko, mia & lina och hämta pengar så att vi kunde fara på 'this is it', den heliga filmen. först for jag, elle & vicko till McDonalds och åt, haha, sen blandade vi en jätte äcklig sörja, när man smakade en droppe så spydde man nästan. den innehöll; två burkar vitlöksmajonäs(dip), fleraflera koppar med ketchup, 11201504512302556230 påsar med salt, peppar och socker. nami... sen for vi till filmen och så kom mia & lina. filmen var totalt underbar. satt och grät nästan hela halva filmen. michael jackson var, är och kommer alltid att vara min idol. jag har dessutom bestämt att hedra honom. det var en sak han mest av allt ville göra innan han lämnade oss. make a change. så därför tänker jag uppfylla hans enda stora önskan. jag ska göra så gott jag kan, men det är svårt ensam. så gör det för min, mj's & hela världens skull. HEAL THE WORLD, AND MAKE IT A BETTER PLACE !



*fanny

Kommentarer
Postat av: tilda

fanny, håller helt me deeej! (a)

MAKE A CHANGE! <3

2009-11-08 @ 10:37:47
URL: http://tiips.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0