IMMA BE

hej alla glada, idag har det varit en härlig dag. jag vet inte varför just den här dagen, men jag har varit jätteglad och haft det jättekul idag. tänker inte skriva ner händelserna i skolan, egen humor you know. jeep, när jag kom hem hade jag en underbar middag med min syster, heheheee, sen for jag på violin. det gick faktiskt bra ! haha, positiva dagen eller ?
nu sitter jag och lyssnar på musik, imma beeeeee <3 morgondagens schema blir; skola (11:10, hähä), fara till stan med fillo, teater. sen på torsdag ska jag söka till fm-uttagningarna i hiphop.
hahaha, vi säljer sånadära kex-, kokosboll- och godisburkar från skolan. har inte sålt en enda ännu, eller jag gav en åt ele, hon betalar imorgon. sen ska väl rebecka också köpa imorgon. och nån lärare också.. hjälp, jag har ju sålt massor ! men nu orkar jag inte skriva mera, lämna en kommentar om du vill ha nån såndä burk, 6.50 €/burk. ciaooo

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0