nu ää de slut på helgen !

tjabatjenaaaaaaaoooiiiihhhhhkkkk, heh, jaa igår var jag till rosen med madde och christa på kvällen. vi hade det riktigt roligt ! först drack vi glögg och sen så spelade vi rita och gissa, men vi orkade inte spela klart och kollade på hip hip hora, för mej blev det ju andra gången i rad .. men det var kul endå, när christa satt och kritiserade alla ! sen var det ostbrick och DÅ hade risen sitt största blondemoment (fortfarande blond på insidan) ! vi drack julmust till och korken låg på bordet medan rosen satt  och vajade fram och tillbaka med flaskan. till slut när hon vajade litet större och välte nästan hela flaskan över sej så kom hennes utlåtande; ai va den öppen ? åjåj, stackars blondin .. sen efter någon timme så blev jag hemsjussad av rosens mamma.
idag så började jag dagen med att fara på dansträningar till fm. det var inte så mycket nytt där, eftersom att dansen vi bara testade den där gången är dansen vi ska dansa till på julfesten. men det gick ju i allafall bra ! efter dansen så for jag hem ett tag och sedan for jag till kadi. vi var inte där en lång stund utan for till julöppningen på torget. vi hade det kul på stan, särskilt när vi for till fantoy och lekte med en tågbana med en liten unge som skrattade när vi drämmde tåget i väggen. dessutom träffade man jätte många på stan som man inte sett på ett tag! jo, sen kom julia d och emma j, men vi hann bara sitta i hesburger och se på raketerna tillsammans tills jag måste fara hem. dessutom, nu har jag tillochmed blivit med på facebook ! ojojojoooj ! nu har jag just gjort matteläxan tills imorn och nu ska jag avsluta inlägget, hänga upp tvätt och fara i bastun. så CIAOO BELLAASS

*fanny

Kommentarer
Postat av: mwahahads

"ai va dne öppen?!" hahahahahahaha

vår lilla blondin :'DDD

2009-11-29 @ 14:13:45
Postat av: fannyy

hahahhaha, jadå, skrattar fortfarande ! (;

2009-11-29 @ 19:31:25
URL: http://fannehh.blogg.se/
Postat av: blondiga rosen/risen

hahaha men va sku du göra om du int hadd märkt att den av öppen? :D tack fö smeknamne risen btw! men annars va de bra skrivet ;D

2009-11-30 @ 17:26:30
Postat av: fannyy

hehehehee :D nå ja sku först kanske kolla att korken va fast förrän ja börja blonda mej ? :bb HAHAHAHAHAHAHAAAAHAAAA

2009-12-01 @ 07:59:00
URL: http://fannehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0