svininfluensan ...

heyyy, idag var det då vanlig skoldag. på morgonen var det simning, immade inte, var lite sjuk. men där såg jag väääääärldens snyggaste kille ! jag drunknade nästan i mitt eget dregel, så snygg var han ! jaja, men mer detaljer får ni inte. sen i skolan var det så då att jag var totalt förälskad i denhäran gbbens sixpck, så jag pressade gubbarna i klassen att dra 50 situps var, hähä. kom överens med dem att de ska göra 50 situpe minst 5 ggr pär dag. okej, nog snackat om det här! sen efter skolan skulle jag & emil till wasa teater på den 2:dra uttagningen. nu var det så att lektionen min slutade 15:35 och vi skulle vara där halv. men svinet till finskaläraren släppte mej inte tidigare så jag kom typ 10 minuter sent. nåjo, där var det j ganska bra, jag tyckte det gick bra, så ni får hålla tummarna för mej nu ! sen åt jag thaimat med viveca, sen for vi till bildkonsten, där var det någon animationsgubbe som lärde oss om animation. om ni inte har listat ut det så ska vi hålla på me animation då. sen väntade jag & kadi på vickos och matildas parents. men sen for vi hem och jag är det nu fortfarande. 
uschhhh, idag läste jag och hörde jag att det var 151 elever i en skola här i vasa som fått svininfluensan, trodde jag tills systern min rättade mej just. visade motsatsen så att säga ...  köklot / sister. ajaj . nu ska jag fara och sova, hähä. gonatt, köp en katt !

*fanny

Kommentarer
Postat av: nnellih

HAHAH ja fick lugna ner dej me dendä killen :'D Men han va het

2009-11-05 @ 17:51:57
URL: http://nnelliih.blogg.se/
Postat av: fannyy

nåjaa ;D

2009-11-06 @ 08:00:44
URL: http://fannehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0