friday night and the lights are loooooooooow

idag har jag då varit i skolan och sedan på stan med viveca, hennes syster & mor-och farföräldrar. mums, åt thaimat ! nu sitter jag här hemma och tänker på det som kan rädda den här veckan; HEEEEEEEEEEEELG ! jag vet inte varför jag bara älskar helger. oavsett vad man gör så är de endå så underbara ! så, vad händer i helgen då ? jo, jag, madde & denblondarosen ska till christa på 'kalas' och sepå twilight' kalla mej outsider eller nåt, men jag har faktiskt inte sett filmen, eftersom att 1. robert pattinson e ful ful ful ! 2. alla fjortisar har totalt föstört den för mej med deras skrik överallt; OOOOOOOH, TWILIGHT TWILIGHT TWILIGHT ! jaag äälskaaar twiiiliiight !
så det är två orsaker varför jag inte sett den. nu vet ni vad jag i allafall gör i helgen, så vad gör ni själva då ? tyck till och kommentera om du har ork. Ha en bäst helg !

*fanny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0