helghelghelg

hejsan alla glada :D, i helgen har jag haft filmmaraton med viveca igår. såg på "hide and seek", "säg att du älskar mej" & "män som hatar kvinnor". helt asballa filmer, SE DEM ! nåjonåjo, sen sov hon över. sen på morgonen for jag på dans och hon på stan, men sen for vi till henne och gjorda tacos och såg på "nightmare before x-mas" tror jag det var. sen har vi ritat lite underbara bilder och varit på datorn. men kul vart de iallafall i helgen ! imorgon är det ju då söndag. har lovat mor min att städa mitt bombnedslag till rum, suck ... men nu ska jag fortsätta att vara på datorn och chatta med folk, HA EN BRA FORTSÄTTNING PÅ HELGEN ! :)

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0