so sick - neyo

hej på er, idag har det inte hänt så mycket så i guess att det här kommer bli ett litet tråkinlägg.
idag vaknade jag med världen hemskaste 'huvudvärk', värken satt i ögonen. aj, det kändes som
om någon skulle gett mej två rejäla blåtiror på varje öga. m,en det gick om med dagen. sen efter
skolan var jag på stan med vicko och rebecka och sen kom vicko till oss, men vi hann bara vara
hemma i typ 5 minuter eftersom att vi sedan hade bildkonst och måste cykla iväg. nu på kvällen
har jag stått i köket och gjort världen godaste macka 2 gånger (de var ju så god !) och ätit lite
bärkräm och är nu därför helt proppmätt. imorgon är det tisdag och jag slutar 1. har en känsla av
att jag kommer att baka då. sen blir det också litet ointrressant violinspelande på kvällen också.
ska klippa mej på onsdag sen. iiihk, kommer att klippa rak panlugg, sätter säkert int en bild på
mej då så ni får se resultatet. jeps, men ha en god fortsättning på kvällen ! (;

*fanny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0