it only makes me stronger

morsning, har varit en helt lång och intressant dag. började 8:15 med gymnastik, borde ju nästan vara olagligt. men energin kom ovanligt snabbt och jag hoppade runt överallt (vi hoppade häck och höjd, haha!). så var det då skola, inget speciellt tror jag. sen slutade jag halv tre och cyklade med rebecka till s-market och köpte noodles. så for vi då till oss och åt upp dem, muhahaha. när vi var mätta och belåtna såg vi lite från mitten (?) 'moulin rouge'. även om jag inte sett den från början så blev jag helt fast i den. jättefin och gripande film! måste nån gång se hela från början. hann tyvärr inte se ända till slutet eftersom att jag och jessica måste börja cykla iväg till hiphop fm uttagningarna. jeps, tror jag glömt att skriva om det men dom var ju då idag. träffades med joska & cela ännu före vid kyrkan (haaallleluujaaa, okej nou.) och så började det. gick helt bra nog tror jag, hoppas verkligen att jag kommer med! isåfall ska jag kanske kolla om någon vill göra en duo med mej till fm. ganska bra att man redan börjar träna såhär tidigt eftersom att själva fm är ju typ i april/maj tror jag det var. får meddelandet nångång denhär veckan så wish me luck! skriver sen hur det blev. så for jag snabbt och fixade ny violintid till mej och så cyklade jag & jessica båda hem. nu borde jag snart ta itu med engelskaläxan. tror även att jag fixar en smörgåsgrill smörgås. BEROENDEFRAMKALLANDE! nåjo, imorgon skola. då har vi äntligen ordentlig textilslöjd, sen på kvällen; house. ha det gött

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0