let's go out and be free

MORJENS! idag var det ju skola. började tyvärr 8:15 idag med engelska, ganska chill. timmen gick snabbt. men under dagen under rasterna så har alla legat i en endå stor hög. vet inte hur lägerskolan fått alla att bli så trötta? knas. nåjo, inget intressantare har hänt idag. idag är det åminne. men jag tänker inte fara, tycker på något vis att jag ännu är lite för liten för det, att dansa bland fulla folk som är runt 18 eller något liknande? nejtaack, väntar tills våren! denhär helgen är det ju villavslutning. så jag, vicko & pappa seglar idag till djupkastet, ett ställe nånstans.... svårt att förklara, men har varit där enda sedan jag seglat första gången, härligt ställe! förresten så har bloggen firat ett års jubileum, WIIIIIHUU! nu har jag nästan ett år i bokstäver! skojjjjjj. nåjo, kommer hem nångång på söndag, skriver då.ha en skitbra villavslutning!


bild från vickos villa på våren (?). konstigt, på bilden är skorna rosa och nu är de gröna.

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0