mini bloggpaus

helåu chicas, idag - skoooola. intressant, började med att jag kom 5 min försent till gymnastiken med ele (fast hon inte ens skulle ha gymnastik) men lina kom också samma tid som oss, så då måste vi jogga.... så var det något gympagrejs, blablabla, sen fortsatte dagen. inget intressant. när skolan slutade var planen att jag skulle med rebecka och äta nudlar och kanske baka nåt men när vi var kanske halvvägs hemma drabbades jag av världens sjukaste magknip! kunde knappt cykla, höll på att dö ett tag. så kom jag hem, chillade lite. så måste jag börja packa, eftersom att imorgon så far vi iväg på lägerskola och kommer först hem på torsdag kväll. kommer blir helt skönt. får se hur kul det blir och så, skriver då, goodbye :)

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0