NU SKA DET UPPDATERAS!

hejhej, förlåt en massa, HAR INTE UPPDATERAT SEDAN KONSTENS NATT?! men nu när skolan sparkat igång igen s har jag mycket mer tid på kvällarna så att jag hinner skriva mer. hoppas vi. nåjo, nu ska jag fatta mej kort vad som hänt de senaste dagarna!

LÖRDAG
- på kvällen så var det kräftskiva vid vasklot
- var modig nog att smaka en litenpluttefjutte del av kräftklon, stolt
- åt en massamassa rostbröd
- hade sjukt kul med dom som var där!

SÖNDAG
- seglade iväg till café arken med familjen
- seglade egentligen int, åkte med motor eftersom att det var motvind
- var modig nog att hoppa från 2:an vid hopptornet, yeye
- fick sedan vänta nästan en timme på den underbart goda maten
- seglade hem i fisin medvind, kom hem halv 10

IDAG
- vaknade 7, SKOLDAGS!
- träffade ele en halvtimma före och vandrade runt skolan
- tänkte pressa oss in, men skollukten fick oss att må dåligt så vi for ut
- skolan började, kändes som igår man var där senast
- sista lektionen for vi till sandö, var smart och simmade med kläderna på
- ele & elle kom snabbt till mej, sen till sandö igen med vicko & lina
- kom hem, åt, bakade sedan kex och drack ice coffey med fanny & rebecka

okej, detdär var nu ungefär det som hänt. skriver inte i detalj för då skullke datorn explodera av överbelastning av text. något annat är att min syster nu är sjuk (stackars liten) och har nu kanske smittat ner mej. sitter och snörvlar, nyser och 'gråter'. nivet, om man inte kan nysa kommer det tårar istället, störande... imorgon börjar skolan 8:15 med gymnastik, fabulous. ska då ladda upp med berocca och massa c-vitamin i hopp om att hållas frisk. nati


dagens drog

*fanny

Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.

2010-08-18 @ 02:27:13
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0