släkten är värst? njä, i'm not so sure anymore

morsning korsning, idag tog vi ju då en liten dagsutflykt till kokkola, aka karleby, närmare bestämt åivo. mommo & moffas place. the place to be. nåjo, men först så for jag och mamma via kusinerna i jakobstad för att kolla på deras nya marsvim, smilla (?). skitsött, okay let's move on. så var vi där ett tag, for och åt lite chinamat jag, mami & felicia, sen åivo. satt i bilen tillsammans med emil (11åriga kusinen) och lyssnade på bra musik i bilen. så kom vi dit, åt kaka och kex och sånt. skrattade åt hur otrolit galna släktingar jag har jag har. en unge springer runt hela huset och jagar en hund, alla gamlingar sitter och försöker få mamma att åka traktor, en annan kusin far runt överallt i gräsklipparen och i nästa sekund traktorn, mommo flaxar överallt med sin kamera i hopp om att få en fin bild och bland allt detdär står jag och försöker få mamma att ge mej lov att färga håret brunt i höst. smått kul nog. efter några timmar så åkte vi hem. sen så kollade jag och syrran på 'kill bill'. hon for ut i halva... men filmen var nog helt bra, störde mej bara på slutet. vet inte vad jag ska göra mer ikväll. hejsvej


en intressant bild på mej som smakar äppeblomma.... & jag som trodde att jag svängt bilden?!

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0