smått dålig uppdatering.

helåu, igår så var jag med joska. hon kom hit och vi gjorde inte så mycket mer än att prata. lackade mina naglar, såg på klipp på datorn och sen så följde jag henne enda till roparnäs. när jag kom hem så åt vi och sen så for vi till fammo och faffa. man får alltid glass när man far dit, hehe. satt där i två timmar och åt och pratade men efter det så for jag till fanny med rebecka, matilda & robban och vi såg på 'get smart'. den var faktiskt skitbra! kul. så var jag hemma en 12 tiden och sen var det natitime. vaknade idag av en fluga klockan 10 på morgonen. screw flugor! men jag somnade om en liten stund till halv 11 när flugan väckte mej igen. då dödde den. shit för den. idag så ska jag med jessica, kadi & joska och köpta doughnuts och sen till stranden. efter det och se på sundoms match sen till saran med hela stora gänget på tortilla/bastu/poolkväll och sen kommer jessica till mej och sova. skriver sen när jag har tid (antagligen imorgon

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0