brrrrrr

tjabahallå, idag  i skolan var det inget intressant förutom att vi slutade 1, wiih ! efter skolan så for jag på stan med lina och pratade faktiskt massa viktiga saker, som barnarbete m.m., medan vi åt glass på McDonald's. när vi ätit klart begav vi oss till H&M och testade både fula och fina kläder, ni vet sånthär man inte gjort sedan förre året, härligthärligt. sen måste vi fara båda två efter hela 2 timmar på stan. när jag kom hem var ingen hemma och klart hade jag glömt nycklarna hemma på morgonen så jag var ute och väntade på mami i ca 45 minuter tror jag. där ute pratade jag i telefon med matilda tills telefonen dog och sen så sopade jag trappan tills min arm fick ont. nu är jag inne och ska på violin om en timme ungefär. ha det gött

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0