CHILL LIKE A CHINCHILLA

ciao, idag skola .. vi hade hissaprov. det gick bra enligt mej men nu när jag tror att det gick bra så kommer det att gå skit. u know ? när alla slutat så hade vi ännu gymnastik, wuhu. det var tröttsamt eftersom att jag måste springa så mycket för att alla sköt på mej, aj. efteråt så gick jag hem. MEN DET VAR SISTA DAGEN FÖR NU ÄR DET SPORTLOV ! YAAAAAAYYYYYYYYYYY ! och på söndag bär det av till hemavan ! jag kommer ha en s.k 'bloggpaus' på en vecka eftersom att vi inte har någon dator i fjällen. hihi, bloggpaus låter roligt. idag är det fredag. så nu när alla är ute med sina kompisar så sitter jag här hemma och tar det lugnt medan jag packar. hääääärligt. det var väl allt för idag, HÖRES !


underbart eller vadå ? SÖNDAAAAAG !

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0