dålig på rubriker ..

hej som vanligt, idag efter skolan när jag kom hem tog det inte så länge förrän kadi & acke kom till mej. båda hade skrivit jättefina födelsedagstal åt mej som dom läste, haha. kadis hade lite extra fina dekorationer, humhum. vi pratade länge och väl och sedan så gick vi till butiken och köpte lite chips och sånt. när vi kom tillbaka så pratade vi snabbt bort en timma men vi blev avbrutna när det var middag. raklett, mums ! när vi ätit så for vi upp och kollade 'super size me'. en skitbra film bortsett från att vinästan tänkte spy när vi såg den .. men den är bra just för att inse att man ska sluta äta skräpmat ungefär. men vi hann tyvärr inte se klart den eftersom att dom redan farit då så nu sitter jag ensam här och .. har torra läppar, tack kära vinterkyla. usch, McDonalds mat är dåligt, ät sallad. nu är jag sugen på gurka. oj, det är nu bara 2 dagar kvar tills jag fyller ?! och jag har redan fått jättefina presenter av mina kompisar (tack acke, kadi & ele). egentligen skulle jag kanske ta och se på letäs dance nu men vem orkar ? nån får istället berätta hur ointressant det var efteråt. see yaaaaa

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0