gårdagen&dagen

moroo, igår var jag med the one and only matildaaa ! först så for vi och handlade med hennes syster och sen så gjorde vi mat. under hela denna tid så snackade vi allt skit om illman vi kunde. sen så satt vi resten av tiden och kollade massa underbara bilder på datorn, bland annat bilder från amerika och från stenåldern. tiden gick snabbt så efter ett tag så blev jag hemsjussad.
denhär bästa vetni

idag så var det kort skoldag. började 11:10 och skulle vara på stan med mia & emil en stund före men sen så missade jag och syster bussen så vi gick till skolan, och nej, det blev inget stan för mej. så slutade vi då 2 block senare och jag tog direkt bussen hem, så nu sitter jag här. har inte ännu ätit något, men ska passa på nu. idag blir det dans och fm-info på kvällen, men annars så blir det bara allmönt dött. ha en bra fredag !

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0