hejsan hoppsan

hejhej, har inte skrivit här sen söndagen men det har inte hänt så mycket. igår så åt jag chinamat med mia och lina och sedan fick man spendera some qualitytime med matilda & andra härliga människor på bildkonsten, trevlig som alltid ! sen efteråt så gick jag och kadi hem. det var jättenoaajs promenad ! idag har det då varit skola och sen violin och imorgon så ska vi ha knytkalas på rellan och se på film, en religös film förstås. sen direkt efter så blir det dans och efter det teater. någon gång ska jag som vanligt klämma in det här ätandet så vi får ju se hur det går med det. uschh, har dragit på mej en rejäl förkylning ! hostar sådär smått ibland, är täppt i näsan 24 timmar om dygnet och grinar hela tiden. grinet beror på att varje gång jag tror att jag ska nysa så gör jag inte det så det kommer istället tårar ur ögonen på mej. pissigt, eller vadå? och så låter jag ännu som amy winehouse med min underbara nästäppa. men nu vet jag inge mera så hejdå :)

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0