it's official

JEEEPS, GRATTIS TILL MEJ, 14 !
höhö, lite ego får man väl endå vara på sin födelsedag ? idag blev jag uppsjungen (väckt) 10 och fick massa fina presenter; 'this is it'-cd:n, rayman  raving rabbids tv-party, smycken, kläder och sånt. av ele fick jag örhängen och en 12 pack cokis ! yeeeeeeaaaaahhhhhh, ska ta en nu tror jag. så ska jag ännu få någon surprisepresent av felicia. dagen blev inte som väntat. matilda äro sjuk, jag blev en halvtimma försenad till dansen p.g.a pappa. ja .. känns helt enkelt som en vanlig dag. dansen blev man som vanligt helt utpumpad av. när mamma kommer hem ska vi fortsätta att baka kinuski -och morotskakorna, yummyy. hejdåå


fjortisfannyy

*fanny

Kommentarer
Postat av: viveca

va fiina presenter:D vi har o de dä wii spele= grymt bra (Y)

2010-01-10 @ 20:55:16
Postat av: PÄRIIIIIS

NÅ VASSÅGOOO ÄLSK <3<3<33<3<3<3<3<3

ÄDÄDÄDÄDÄD

2010-01-11 @ 20:36:56
URL: http://karolinasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0