jeps

som sagt, här kommer gårdagen och dagen i kort fattning !
igår när jag slutade så for jag på stan med sarorna, acke & joska. egentligen skulle emma j också komma men tydligen inte. alla andra hade redan ätit men inte vrålhungriga jag, så vi for och åt till tacotaco. eller rättelse, jag åt, dom såg på. vi pratade en massa om saker som hänt, om kommande konvent (5.2 folk !!) och sånt där. sen så for vi till H&M. joska och jag köpte varsin facemask och så köpte jag ännu en skitnajs scarf för bara 3€ (orginalpris; 17,95€ ?!). sen kom också kadi och vi gick iväg till bildkonsten. där var det trevligt förutom att matilda och vicko fattades. sen så gick jag och kadi, lite snabbare hem, hehe. så var dagen loppu.
idag så var det då skola. höhö, hade 'jag har aldrig ..' som vanligt. rellaprov sista lektionen -> gick åt, ursäkta mitt uttryck men, DET GICK ÅT RÖVEN. efter det så väntade jag på bussen och hade fortfarande 'jag har aldrig ..' med några folk, till sist var det bara jag & ele kvar. vi hade den grymma versionen, huuuuu. no dirty details. sen for jag på stan med rebecka en stund. jaa, ni vet ju redan att jag varit på violin också och nu blir jag tvingad av min mor att läsa till finskaprovet imorgon. hoppashoppas(tror lite grann) att det kommer att gå bra, GODNATT, WISH ME LUCK ! (rimma nääääästan ?)


bild från åland på sommaren. I SCREAM ICE CREAM ! <3

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0