i'm moving on - rascal flatts

shalu, idag var det då sista dagen vi är i finland. den började med att.... hm, det är så att jag nästan inte kommer ihåg dagen. JUST JA! det började med att jag vaknade när matilda ringde till mej halv 12 och berättade att hon klarat mopokortet! yessss! sen så var jag med rebecka till butiken och köpte glass & jordgubbar som vi edan åt hos oss med syrran. efter ett tag så kom matilda, MED MOPON! wihu. sen såååååååå....... hum. felicia och matilda for och tankade medan jag och rebecka satt kvar på gården och fotade lite smått, höhö. efter det så blläbläbläbläblä, massa som jag inte kommer ihåg. efter det jag inte kommer ihåg så for vi och förde moa till julia. det var trevligt. nu är jag hemma och tänker. shit, vi far till imorgon! planen sser ut såhär; imorgon så åker vi bil till åbo ca 1 tiden, sover vid släktingar, på morgonen så åker vi färja till mariehamn, på dagen så tar vi färjan till kapellskär och sedan kommer vi inte hem förrän 2/3 veckor. inget bloggande förrän slutet av juli då, sorry dudes. men papi har tagit med sin dator, men han är inte den trevligaste så jag får knappast vara såpass mycket på den, höhö. kommer att sakna all mina kompisar helt jättemassamycket! men på något vis kommer det vara skönt att skippa all stress med sommarlovet. bara fara bort med familjen och skita i allt annat. så nu; hejdå, nu blir det bloggpaus tills slutet av juli! :) pusipusi


kör med en favorit i repris ;)

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0