is this love, that i'm feeling?

hejsan, igår har jag bara haft det chill. förutom när mami tvingade mej rensa ogräs i landet, suck. nu fattar jag varför man kallar det grönsaksLAND, det känns som man rensar ett helt land ju! nåjo, sen på kvällen spelade ja wii med syster, wiii. idag så måste jag vakna lite tidigare (klockan halv 11, trodde jag skulle dö) eftersom att jag skulle med ele och se på futismatcher. sen fick jag reda på att joska, kadi & jessica också skulle på match men dom skulle till sundom, men sen bestämde vi oss för att också fara dit. jag cyklade till stan där jessica vväntade på mej och joska och efter ett tag så kom joska också. vi cyklade till sundom på kanske 25 minuter till sundom i motvind, RESPEKT! när vi kopm dit hade sundom redaan gjort ett mål, wihu. men jag var inte där så länge för sen for jag och ele till henne för att vi skulle ju sedan fara och se på bibis match. så vi for hem till henne och spelade uno och lagade 2 liter av soda stream, nammmm. efter två liter så for vi till bibis match. den var ganska tråkig så vid halvlek (heter det halvlek? töntigt.) så for vi tillbaka till ele. och jag var så jääkla pissnödig alltså! ele gjorde det inte lättare med att leka med hennes vattenflaska. så kom vi tillbaka och gjorde 2 liter till och spelade en omgång uno till med hennes brosha. gosh... 4 liter på en dag. sen måste jag fara hem efter nästan två liter till. cyklade hem rekordsnabbt, 20 minuter?! herregud, vad är dethär, fanny-cyklar-i-superspeed-dagen? nu ska jag äta snart, är sååå hungrig! imorgon så ska jag vara md kadi hela dagen, shönneee. paipai


gammal bild från eles blogi

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0