mikä boogie

ggokväll! igår så skrev ja ginte mer än att jag skulle vara med kadi idag. WRONG! kvällen slutade med att jag och kadi for till smultertö och simmade och såg på 'ice age'. never gets old, haha. sen så vaknade vi typ 10 på morgonen. då åt vi frukost, räknade kalorier (wiiihuuuu) och spelade ett sitkul spel på miniclip. vi var bäst, klarade typ 23 levlar eller något liknande. sedan så bestämde vi oss för att fara ut i det fina vädrt, så vi tänkte att vi skulle fara till en strand med piknik. så vi for till sandö. vi simmade och dök en massa. så åt vi ju också våran urgoda piknik! efter ett tag så kom också jessica. det var jättekul i vattnet med dom 2. sen så måste jessica börja fara när kadi började dyka efter lera, haha! efter ett tag så for vi också hem. hem till kadi men sen for jag hem och åt maaat. men efter maten så for jag och simmade med fillo, wiiihuu. vi tänkte fara till henne efteråt men hon hade smugit ut så jag anade att hennes mami inte skulle vara den lyckligaste, så nu är jag hemma. nu har jag sådär halvblött hår och gilalr mitt strandrufs, hähä. okej dettär lät kul. nati


we love summer, don't we

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0