ppparty

hejsan, kom just hem från cessis! senast jag skrev så skulle jag far till mia! där lagade vi ett skitsnyggt kort och tog ännu snyggare filmer och bilder. sen så konstaterade vi att det bara var en timme innan kalaset började och vi hade varken gjort oss i ordning eller gjort kortet klart. fick lite panik där. kom tyvärr 15 min försent... men endå. sen så öppnade vi presenter och åt pizza. det var så tyst så att jag berättade om min dag. interesting. sen for vi och simmade. var lite coola och drog till med surfbrädor, faktiskt. sen åt vi glass efter ett tag. pinnen måsta fara efter det, blaah. GLASSTIME. när glassen var slyyyt så pratade vi eftis minnen och spelade volleyboll. 97:orna VS 96:orna. minns inte vem som vann. men endå. gjorde flera snygga räddnaningar, muhah. skada tyvärr mitt knä lite så jag har ännu ont. sen så for vi och simmade igen för vi fick så varmt. efter det så måste vi tyvärr fara, och nu är jag här ensam hemma. snyft. dissad av min egen familj. adjö

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0